تعادل بدن با طب سوزنی

تعادل بدن با طب سوزنی

تعادل بدن با طب سوزنی

آقای ۴۴ ساله به علت درد منتشر یا غیر لوکالیزه در ناحیه شکم و پهلوها مراجعه کردند. درد از اوایل سال ۹۹ شروع شده و به طور مداوم وجود داشت، به طوری که بعد از مدتی باعث بی خوابی ایشان شده بود و با انجام ورزش هایی مثل یوگا شدیدتر میشد.
قبل از مراجعه به مطب ما به بهترین متخصصان داخلی، اورولوژ، کبد، کلیه و … مراجعه کرده و آزمایش های مختلف و همچنین سی تی اسکن، سونوگرافی و کولونوسکوپی انجام داده بودند که همگی نرمال بوده و تشخیص خاصی برای درد شکم و پهلوها داده نشد.
همچنین بیمار داروهای تجویزی توسط این متخصصین را مصرف کردند که متاسفانه اثربخش نبود و درد همچنان وجود داشت.
طب سوزنی بر این پایه و اساس است که بدن انسان همواره باید دارای بالانس یا تعادل باشد و زمانی که این بالانس برهم می خورد، بیماری ایجاد می شود. ایشان مشکل یا بیماری خاصی نداشتند، بلکه همین بالانس یا تعادل در قسمت شکم که کانال‌های مختلف طب سوزنی در این قسمت هستند، دچار اختلال در تعادل شده بود.
با انجام درمان و بازگشت تعادل به این قسمتها، خوشبختانه ایشان درمان شدند.
ایشان از جلسه سوم درمان با طب سوزنی و لیزرآکوپانکچر اثرات مثبت درمان را مشاهده کردند، از جلسه چهارم درد تقریباً از بین رفته و در جلسه پنجم دیگر هیچ دردی وجود نداشت.
ایشان در طول دوره درمان کمی عجول بودند؛ توجه داشته باشید که درمان با روش هایی مثل طب سوزنی نیاز به صبر و بردباری و پیگیری دارد و نباید بین جلسات درمان وقفه ایجاد شود تا بدن بتواند با این روش، بدون عوارض و بدون مصرف داروهای شیمیایی که به اعضا، به ویژه کبد و کلیه ها آسیب می رساند، به تعادل برسد.
ایشان از طریق یکی از دوستان با مطب ما آشنا شدند و در جلسات اول کاملا ناامید بودند، اما بعد از جلسه سوم اثرات درمان مشخص شد و در کل برای درد شکم و پهلو ها پنج جلسه درمان کافی بود.
پس از آن درمان برای دیابت شروع شد. میزان قند خون ناشتا در ایشان در قبل از درمان، ۱۸۰ الی ۱۹۰ بود. پس از چهار جلسه درمان، میزان قند به ۱۱۰- ۱۲۰ رسید. ایشان تقریباً هر روز قند خونشان را چک می کنند که خوشبختانه در محدوده ۱۱۰-۱۲۰ ثابت مانده است.
طب سوزنی روشی درمانی یا مکمل درمان است و برخلاف تصور بسیاری از افراد، تاثیر آن به اثرات مسکن محدود نمی شود.
لازم است بیمار برای حصول نتایج مثبت درمانی با طب سوزنی و لیزرآکوپانکچر صبور باشد و در همان جلسات اول انتظار اثرات مثبت فوری نداشته باشد. ایشان جناب آقای دکتر محمد احمدزاده دکترای مدیربت از دانشگاه تهران، مشاور و مدرس کسب و کار برای نهادهای مختلف از جمله بیمه ملت، ایرانسل و غیره هستند. از ایشان برای ضبط ویدیو صمیمانه سپاسگزاریم. امیدواریم که همیشه سالم و پیروز باشند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.