ویدئوی نمونه بالینی درمان بیش فعالی در کودکان (قسمت دوم)

ویدئوی نمونه بالینی درمان بیش فعالی در کودکان (قسمت دوم)

ویدئوی نمونه بالینی درمان بیش فعالی در کودکان (قسمت دوم)

برای مشاهده “درمان بیش فعالی و اختلال نقص توجه در کودکان (قسمت اول)، به “نمونه بالینی درمان بیش فعالی (همراه با فایل ویدئو)” مراجعه نمایید.

اختلال بیش فعالی می تواند جنبه های مختلف زندگی کودک از جمله تحصیل، اجتماعی شدن، زندگی خانوادگی و اعتماد بنفس او را به روش های متعدد تحت تاثیر قرار دهد. صرفنظر از اینکه چه مدت است فرزند شما از بیش فعالی رنج می برد یا اینکه چه داروها یا مکمل هایی مصرف می کند ویزیت فرزند شما در مطب ما به نفع او خواهد بود.

تجربه بیش فعالی در هر کودک، مختص به خود اوست. می خواهیم بدانیم فرزند شما چه علائمی را تجربه می کند و جنبه های فیزیکی، ذهنی و هیجانی زندگی او کدامند.

  • طب سوزنی (که در کودکان بجای سوزن از لیزر استفاده می شود [لیزرآکوپانکچر] از جمله روش های سودمند در درمان این اختلال در کودک شما است.

نقاط درمانی زیادی در سرتاسر بدن وجود دارند که می توانند به علائم بیش فعالی کمک کنند. از آنجا که تجربه هر کودک از بیش فعالی منحصر بفرد و مختص خود اوست هر گونه درمان با طب سوزنی نیز برای هر کودک اختصاصی خواهد بود. نگرانی معمول والدین این است که آیا طب سوزنی باعث آسیب به فرزندشان می شود و اینکه بهترین راه برای مواجهه با ترس کودکان از سوزن چیست. در مطب طب سوزنی دکتر انصاری از ابزارهایی در طب سوزنی استفاده می شود که این روش با درد بسیار کم یا هیچ گونه احساس دردی انجام شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.