درمان مکمل فشار خون بالا با لیزرآکوپانکچر

درمان مکمل فشار خون بالا با لیزرآکوپانکچر

درمان مکمل فشار خون بالا با لیزرآکوپانکچر

سالانه میلیون ها انسان در سراسر جهان به بیماری فشار خون بالا مبتلا می شوند. فشار خون بالا از جمله بیماری های مزمن و تهدید کننده زندگی است، چراکه می تواند ابتلا به بیماری های قلبی، مغزی، کلیوی و … را نیز افزایش دهد.

فشار خون طبیعی 120 بر روی 80 (mmHg) است، درحالی که فشار خون بالا 130 بر روی 80 mmHg یا بالاتر می باشد. استرس، اضافه وزن، نداشتن رژیم غذایی مناسب و ورزش نکردن، مصرف الکل و ژنتیک از جمله عوامل موثر در فشار خون هستند. همچنین با افزایش سن نیز به دلیل کاهش انعطاف پذیری عروق خونی، احتمال ابتلا به فشار خون بالا افزایش می‌یابد.

گیجی، وزوز گوش، ضربان نامنظم قلب، درد در ناحیه قفسه سینه، و مشکلات بینایی از جمله علائم هشدار دهنده برای فشار خون بالا هستند.

مطالعات نشان داده است تقریبا 70 درصد از بیمارانی که تحت درمان با طب سوزنی قرار گرفتند کاهش قابل توجهی در فشار خون نشان داده اند.

لیزر آکوپانکچر با افزایش جریان چی در کلیه ها و تقویت و هماهنگ سازی آن علائم کلی را بهبود می بخشند. استرس علت اصلی افزایش فشار خون است که موجب اختلال در جریان طبیعی چی در بدن می گردد. لیزر آکوپانکچر با تقویت قلب موجب برطرف کردن تنش و اضطراب می شود. تعداد جلسات مورد نیاز بسته به شرایط بیمار متغیر بوده، اما عموماً بین 12-15 جلسه می باشد.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.