درمان اگزما با لیزر آکوپانکچر

درمان اگزما با لیزر آکوپانکچر

درمان اگزما با لیزر آکوپانکچر

اگزما یا درماتیت به هرگونه التهاب پوستی گفته می شود که انواع مختلفی دارد (اگزمای آلرژیک تماسی (درماتیت)، اگزمای تماسی، اگزمای حاد وزیکولی، نورودرماتیت، اگزمای نومولار، اگزمای سبورئیک و اگزمای واریکوزی) و به صورت لکه هایی خشک، زبر و قرمز همراه با خارش، و در موارد شدیدتر به صورت ضایعات قرمز رنگ متورم و دردناک و دانه های آب دار و ضخیم شدن و تیره شدن رنگ پوست بروز می یابد و معمولاً در پوست دست، سر، صورت، پشت گردن، چین های آرنج، پشت زانو رخ می دهند.

شایع ترین نوع آن اگزمای آتوپیک است که بیشتر در میان کودکان شایع است و ممکن است در طول سال چندین بار عود کند. علل اصلی بروز این بیماری هنوز مشخص نیست، ولی احتمالاً ترکیبی از عوامل محیطی (مواد محرک، دما و رطوبت، مواد غذایی، استرس، آلرژن ها و …) و ژنتیکی در ایجاد آن نقش دارند. استرس از جمله عواملی است که می تواند موجب تشدید اگزما شود

طب سوزنی درمان موثری برای اختلالات پوستی و تسکین علائم حاد می باشد و تأثیری ماندگار در درمان بیماری های پوستی فراهم می کند. پوست تحت تاثیر عوامل بیرونی و همچنین هماهنگی اعضای داخلی بدن است. عدم هماهنگی داخلی ممکن است به صورت یک اختلال پوستی تظاهر یابد. طب سوزنی با متعادل کردن بدن و افزایش انرژی و گردش خون به داشتن پوستی سالم کمک می کند. بیماری های پوستی قابل درمان با طب سوزنی شامل آکنه، درماتیت، اگزما، خارش، پسوریازیس، روزاسه، زونا و کهیر است. تعداد جلسات درمانی بسته به نوع و شدت التهابات متفاوت است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.