طب سوزنی درمان های ویژه برای درمان غلظت بالای کلسترول در خون – قسمت دوم

طب سوزنی درمان های ویژه برای درمان غلظت بالای کلسترول در خون – قسمت دوم

طب سوزنی درمان های ویژه برای درمان غلظت بالای کلسترول در خون – قسمت دوم

ابتدا :  درمان کلسترول بالا با طب سوزنی  را مطالعه نمایید.

بررسی های متعدد نشان داده اند که طب سوزنی باعث بهبود فرایند هضم و متابولیسم چربی ها، تقویت عملکرد کبد و کاهش میزان کلسترول می شود. طب سوزنی همراه با طب گیاهی چینی و تغذیه مناسب حتی می تواند برای برطرف کردن این مشکل به نحو بهتری اثر کند.

طب گیاهی چینی

برای بهبود عملکرد هضم، متابولیسم و گردش خون در بدن ، فرمول گیاهی ویژه ای برای شما تجویز می شود. برای مثال زالزالک و چای سبز دو مورد از گیاهان بسیار موثر در تجزیه کلسترول در بدن هستند. پزشک ما ترکیب گیاهی مناسب را با درنظر گرفتن شرایط دیگری که در پیچیده تر شدن تلاش شما برای درمان دخیل هستند را ارائه می دهد.

تغذیه درمانی و مشاوره تغذیه

برنامه غذایی مناسب در کاهش میزان مواد دفعی در خون نقش بسیار مهمی دارد. از غلات کامل، پروتئین ها و انواع سبزیجات استفاده کنید. زیاده روی در مصرف غذاهای بسیار چرب و شیرین می تواند باعث تجمع کلسترول بد در بدن شود. این امر باعث التهاب و کار بیشتر سیستم گوارش شده و باعث می شود کلسترول بد به صورت پلاک هایی در شریان ها رسوب کنند. ادویه های معمول در آشپزخانه مثل رازیانه، پونه کوهی، ریحان و ترخون در کاهش کلسترول بسیار خوب عمل می کنند. حتی با کاهش وزن در حد اندک نیز سیستم گوارش و قلب و عروق کمتر تحت فشار بوده و بهتر کار می کنند. همه بیماران برنامه غذایی دریافت می کنند اما مشاوره تغذیه در ارائه برنامه غذایی ویژه برای تمام طول هفته که با وعده ها و میان وعده های سرشار از فیبر و غذاهای کم کلسترول کامل می شود تاثیری چندین برابر در پیشرفت درمان دارد.

مکمل های غذایی

مکمل های سرشار از فیبر یکی از محبوبترین گزینه های درمانی برای مقابله با کلسترول هستند. متاموسیل، پسیلیوم و آکاسیا، مکمل های فیبری هستند که می توانند مواد دفعی را از روده ها دفع کرده و نیز از جذب کلسترول اضافی به درون خون جلوگیری کنند. البته این امر تنها با مصرف روزانه میوه ها و سبزیجات امکان پذیر است. زمانی که شرایط وخیم هستند داروهای ضدکلسترول می توان از داروهای ضدکلسترول و غالبا از کوآنزیم کیو10 برای جلوگیری از علائم معمول درد عضلات استفاده کرد. مکمل های دیگر از جمله روغن ماهی و نیاسین نیز توصیه می شود.

پاکسازی و سمیت زدایی

پروتکل اختصاصی ما از بهترین درمان های طب چینی همراه با گرما درمانی مادون قرمز دور برای پاکسازی بدن به معنای واقعی کلمه استفاده می کند. سموم موجود در محیط، جریان خون را مختل کرده و در سلامت و عملکرد مناسب سیستم های بدن اختلال ایجاد می کنند. بدن ما نیز همانند خانه به تمیزکردن دوره ای نیاز دارد. مکانیسم های طبیعی تصفیه در اندام هایی مثل کبد، کلیه ها، سیستم لنفاوی و گردش خون انجام می شود و معمولا غلظت سموم، اسید اوریک، داروها، فراورده های سمی زائد و مسدود کننده هایی مثل کلسترول در آنها همیشه بالا است. این پروتکل شامل طب سوزنی، تمیز کردن پوست، بادکش، حجامت، طب گیاهی چینی، تغذیه درمانی، گرما درمانی مادو قرمز دور و تمرینات ذهنی و بدنی می باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.