طب سوزنی برای درمان افسردگی

طب سوزنی برای درمان افسردگی

طب سوزنی برای درمان افسردگی

طب سوزنی: بر اساس مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، 10% از آمریکایی ها از افسردگی، رنج می برند. افسرگی نوعی اختلال وضعیت روانی است که در آن ناراحتی زیاد و حتی احساس نا امیدی می تواند باعث سرخوردگی فرد شود. افسردگی می تواند باعث مختل شدن فعالیت های روزانه مثل خوردن، خوابیدن، بازدهی و لذت از زندگی شود.

این مشکل، کار و روابط فرد را تحت تاثیر قرار می دهد و علائمی مثل خستگی، بی خوابی و حتی درد فیزیکی دیده می شوند. همچنین بسیاری از افراد افسرده، فقدان شور و انگیزه، از دست دادن علاقه در انجام کارهایی که قبلا از انجام آن لذت می بردند را نیز تجربه می کنند و حتی در مواردی به این نتیجه می رسند که دنیا ارزش زنده بودن ندارد. قسمت خوب این موضوع اینست که اکثر افراد می توانند با درمان بهبود یابند. استفاده از داروهای ضدافسردگی ممکن است در مواردی ضروری باشد اما این داروها به همه بیماران کمک نمی کنند و بسیاری از آن ها عوارض جانبی جدی در پی دارند. در مطب طب سوزنی دکتر انصاری، درمان های طبیعی و موثر مثل طب سوزنی، گیاهان دارویی  و لیزرآکوپانکچر و لیزر خاطرات برای تکمیل درمان های مرسوم برای کمک به تسکین افسردگی ارائه می شود.

نحوه درمان موفقیت آمیز افسردگی

افسردگی می تواند دلایل متعددی داشته باشد و تشخیص دلیل اصلی و درمان صحیح این مشکل برای بهبود موثر و با دوام آن ضروری است. پس از مراجعه، مشاوره اولیه و مفصل با اطلاع از شرح حل، علائم فعلی و وضعیت فیزیکی، برای ریشه یابی علت افسردگی شما انجام می شود. بر اساس طب چینی داشتن اطلاعات کامل از بیمار، از اینکه در حال حاضر چه علائمی را تجربه می کنند و وضعیت کامل سلامت و وقایع گذشته زندگی، بسیار حائز اهمیت است. این امر پزشکان ما را قادر می سازد کل وضعیت بیمار و نحوه کار بدن و واکنش آن به محرک ها را بررسی کنند. سپس پزشک شما در جهت کمک به زندگی بهتر و همچنین پیشگیری از عود مشکل در آینده و تضمین دوام سلامت و تعادل روحی شما اقدام می کند.

برنامه درمانی اختصاصی برای شما تدارک دیده می شود که شامل ابزارها و روش های درمانی و خود درمانی است که می توانید در منزل انجام دهید. چیزهایی در زندگی ما وجود دارند که در درازمدت و در موقعیت های حساس زندگی، باعث ایجاد احساسات ناتوان کننده در ما می شوند. برنامه های درمانی زیر که می تواند به تنهایی یا در ترکیب با یکدیگر مورد استفاده قرار گیرند برای رهایی از افسرگی موثر هستند مثل طب سوزنی، طب گیاهی، تغذیه درمانی و راهنمای سبک زندگی. پس از پاسخگویی به سوالات شما، پروسه درمان آغاز می شود.

ادامه در  طب سوزنی برای درمان افسردگی-قسمت دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.