رژیم میوه خواری نویسنده : دکتر عباس انصاری

Home / رژیم میوه خواری نویسنده : دکتر عباس انصاری
میوه خواری
میوه خواری

هدف از این رژیم ، پاکسازی بدن ازسموم و مواد زائد ، پیشگیری ازسرطان ها و کاهش چربی خون ، اسید اوریک ، قند خون ، کاهش وزن ، بهبود فعالیت و عملکرد مغزی ، بهبود ضعف حافظه و فراموشی ،رفع سنگینی و سستی بدن ، بی خوابی …. و تجربیات اینجانب برای خودم و بیماران ، تاثیر فوق العاده رژیم میوه خواری را به اثبات رسانده است .

دستور عملکرد :

۱-   هفته ای یک تا دو روز رژیم میوه خواری بگیرید .

۲-   شروع رژیم میوه خواری از صبح می باشد .

۳-   میوه ها را باهم نخورید . هر میوه را که میل کردید با میوه بعدی نیم تا یک ساعت فاصله باشد ، زیرا مخلوط میوه ها در بدن تولید الکل می کند .

۴-    بهتر است (نه لزوما ) میوه های آبدارتر از صبح تا ساعت ۲ بعد از ظهر مصرف شود . مغزجات  ، هفت مغز یا هر کدام به تنهایی از ساعت ۲ بعد ازظهر میل شود . و پس از آن با فاصله زمانی میوه های خشک مانند کشمش آفتابی بدون تیزاب ، خرما ، انجیر ، پر هلو ، توت خشکه و سنجد  استفاده شود و پس از ساعت ۸ سبزیجات به صورت سالاد ، گوجه ، کلم ، کاهو ،خیار ،فلفل دلمه با لیموترش تازه یا گرد لیمو ،گرد غوره ، گرد سماق به جز سیر ، پیاز ، تره ، تربچه ، شاهی ، فلفل تند ، خردل میل شود .می توانید اسفناج ، شوید ، گشنیز ، نعناع ، ریحان ، ترخان ، شنبلیله ، کلم بروکلی ، برگ چغندر ، گل کلم ، جعفری ، کمی گل محمدی ، کمی زعفران و کمی روغن زیتون مصرف کنید .

تذکر : بهترین وقت مصرف صبحانه ، موقع اذان صبح است و هر چه به این زمان نزدیک تر باشد ، بهتر است . مثلا مصرف صبحانه در ساعت ۶ صبح بهتر از ساعت ۷ صبح می باشد .زیرا در این ساعت سوخت و ساز بدن (معده و طحال )در حداکثر فعالیت است ، غذایی که در این زمان مصرف می شود کم تر به چربی تبدیل می شود و علاوه بر این فرد احساس نیرو و نشاط بیشتری می کند .

تهیه کننده :   دکتر عباس انصاری

                          فارغ التحصیل طب سوزنی از دانشگاه CBIATC چینWWW.DoctorAnsari.ir                                  آدرس : خیابان جی – آخر خیابان تالار – روبروی فضای سبز – مجتمع پزشکی و دندانپزشکی امیرالمومنین (ع)   
                                                      تلفن : ۰۳۱۳۲۳۱۰۶۵۳

Leave a Reply

Your email address will not be published.