درمان موثر دیسک کمر با لیزرآکوپانکچر

درمان موثر دیسک کمر با لیزرآکوپانکچر

درمان موثر دیسک کمر با لیزرآکوپانکچر

دیسک کمر زمانی رخ می دهد که هسته ژل مانند دیسک از طریق شکافی در دیواره خارجی دیسک خارج می شود. این ماده ژله ای اعصاب نخاعی مجاور را تحریک کرده و تحت فشار قرار می دهد.
دیسک کمر عارضه ای است که با بالا رفتن سن و اعمال فشار زیاد و یا ضعیف شدن عضلات کمر ممکن است ایجاد شود و اصلی ترین علامت آن درد است که عموماً در قسمت پشت بدن و پاها تظاهر می یابد. در واقع، با بالا رفتن سن، دیسک بین مهره ای، مایع خود را از دست داده و خشک می شود. این حالت موجب می شود دیسک ها انعطاف پذیری خود را از دست بدهند و در اثر کوچکترین فشار، چرخش و یا ضربه ای در معرض پاره شدن قرار بگیرند.
علائم دیسک به محل دقیق دیسک آسیب دیده و تحریک یا عدم تحریک اعصاب مجاور بستگی دارد.
علائم شایع:
سوزن سوزن شدن و خواب رفتگی پا، درد در ناحیه باسن، ران و ساق پا، گرفتگی عضلات، تشدید درد در اثر سرفه، عطسه، تحرک، کشیدگی و فشار

طب سوزنی و لیزرآکوپانکچر روشی موثر و بدون عارضه برای درمان فتق دیسک کمر و گردن می باشد. طب سوزنی با تنظیم فعالیت اعصاب، کاهش اسپاسم عضلانی، افزایش جریان خون و انرژی در بدن و کاهش التهاب و تورم عصب ها به درمان دیسک کمر و بهبود علائم آن کمک می کند. همچنین، طب سوزنی با بهبود متابولیسم سلول های عصبی و فعالیت آنزیمی سلول های عصبی، به ترمیم اعصاب آسیب دیده می پردازد.
تعداد جلسات مورد نیاز بسته به محل آسیب و شدت آن متغیر بوده، ولی عموماً ۱۲ جلسه می باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.