درمان خاطرات تلخ گذشته با لیزر آکوپانکچر

درمان خاطرات تلخ گذشته با لیزر آکوپانکچر

درمان خاطرات تلخ گذشته با لیزر آکوپانکچر

همه ما مسائلی در گذشته دارم که مایلیم آنها را فراموش کنیم .

مهم نیست که چقدر برای فراموش کردن این مسائل تلاش می کنیم ، گاهی اوقات این مسائل بطور پیوسته و یا بصورت مقطعی در ذهن ما تکرار می شوند که موجب آزار و  ناراحتی می شود که بصورت فوبیا ، استرس و نگرانی طاهر می شود.

محققان به این نتیجه رسیدند که مرور این افکار و خاطرات می تواند برای همیشه از ذهن پاک شود .

در خقیقت ، محققان کشف کرده اند که چگونه این مشکلات را حذف، تغییر و حتی جایگزین کنند .

خاطرات در ذهن ما ثبت می شوند و برای اکثر انسان ها این خاطرات تا زمانی که ما بصورت اتفاقی و گاها یاد آنها بیوفتیم در ذهن ما وجود دارد .

آنچه بسیاری از مردم از آن آگاه نیستند این مسئله است که خاطرات و حافظه بلند مدت پایدار نیست و در حقیقت هر زمان که ما از خاطرات یادآوری می کنیم ، مجدد ظاهر می شوند و در این زمان بسیار قوی تر و واضح تر از قبل هستند این فرآیند، تثبیت نامیده میشود .

خاطرات تلخ گذشته با تاثیراتی که در ضمیر ناخودآگاه ما دارند موجب تحریک دائمی احساسات درون انسن ها میگردد و آثار مخرب خود را همواره در طول 24 ساعت و حتی زمانی که ما خواب هستیم بر روح و روان ما تاثیر گذار است و چنانچه درمان نشود تا آخر عمر گریبان گیر ما انسن ها هستند و متاسفانه درمان کاملا موثری برای این حالت وجود ندارد .

ما  توانسته ایم مواردی را که از این مشکل رنج میبرند، درمان کنیم.

برای نمونه خانم 60 ساله که بعلت از دست دادن برادرانشان هر روز گریه می کردند، براحتی با لیزر آکوپانکچر درمان شدند.

بیمار دیگری که چندین سال پیش در اثر حمله سگ دچار فوبیا شده بودند با چند جلسه لیزر آکوپانکچر درمان شدند و صدها نمونه دیگر که می توانید در همین سایت، یا در پیج اینستاگرام به نشانی Dr.Abbas_Ansari@ یا کانال تلگرام: DrAnsariClinic@ مشاهده فرمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.