درمان اختلالات خواب با لیزرآکوپانکچر

درمان اختلالات خواب با لیزرآکوپانکچر

درمان اختلالات خواب با لیزرآکوپانکچر

بی خوابی وضعیتی است که تقریباً یک سوم از بزرگسالان در زندگی خود آن را تجربه کرده اند و اگر درمان نشود، منجر به خستگی در طول روز، عدم تمرکز، اختلال در تصمیم گیری و مهارت های حرکتی می گردد. همچنین، بی خوابی می تواند بر سیستم ایمنی بدن تاثیر گذاشته و فرد را بیشتر در معرض بیماری ها قرار دهد.

خواب غیرطبیعی و یا ناکافی نه تنها موجب تحریک پذیری و خستگی شدید بیمار می شود، بلکه سفتی عضلات، اختلال عملکرد شناختی، فیبرومیالژیا و سایر مشکلات مهم سلامتی را نیز در پی دارد.

 براساس طب چینی، عدم تعادل قلب و کبد منجر به سرگردانی روح  و در نتیجه مختل شدن الگوی طبیعی خواب می شود. به ویژه، مریدین کیسه صفرا بر خواب با رویاهای آشفته تاثیر دارد که به صورت کابوس های شبانه یا رویاهای تکراری تظاهر می یابد. افرادی که مشکل در به خواب رفتن دارند، معمولاً دچار عدم تعادل در کبد هستند، درحالیکه افرادی که خواب بسیار سبکی دارند، اغلب دچار ضعف قلب و طحال هستند.

لیزر آکوپانکچر با تحریک نقاط خاصی از بدن و برقراری تعادل در اعضای داخلی و افزایش جریان خون و انرژی به بهبود کیفیت خواب کمک می کند. همچنین، با افزایش ترشح ملاتونین شبانه و تنظیم سطوح سروتونین و نورآدرنالین به افزایش آرامش و تنظیم خواب  کمک می کند.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.