نمونه بالینی درمان دیابت و فشار خون با طب سوزنی

نمونه بالینی درمان دیابت و فشار خون با طب سوزنی

نمونه بالینی درمان دیابت و فشار خون با طب سوزنی

فشار خون بالا مشکلی است که غالبا منجر به حمله قلبی، سکته یا آسیب به کلیه ها می شود. فشار خون را قاتل خاموش می نامند چرا که ممکن است فرد سالها قبل از نشان دادن علائم بالینی مثل اضطراب، سردرد، تپش قلب، سرگیجه یا زنگ زدن گوش مبتلا به فشار خون بالا باشد اما از آن مطلع نباشد. در مطب طب سوزنی دکتر عباس انصاری به دنبال انجام بررسی های جامع و در صورت لزوم بهره گیری از روش های طب غربی به همراه طب سوزنی، طب گیاهی چینی، تغذیه درمانی و اجتناب از رفتارهای پرخطر به دنبال درمان بهینه این مشکل هستیم.
مشخص شده که طب سوزنی تولید نیتریک اکسید را افزایش داده و در نتیجه منجر به آرامش و انبساط بافت عروق خونی شده و امکان اکسیژن رسانی و جذب مواد غذایی را افزایش می دهد و مسلما با کاهش پلاک های چربی و فراورده های زائد التهابی، به تقویت عضلات قلب کمک می کند.
آقای ک. م . 57 ساله مبتلا به فشار خون از نمونه های بالینی درمان شده بوسیله لیزرآکوپانکچر هستند که به مدت 3 سال از ضایعات کهیری و خارش دار بر روی پوست (صورت، تنه، اندام ها) رنج می بردند و مراجعات مکرر به متخصص پوست موفقیت آمیز نبوده و برای حضور در مکان های رسمی مجبور به تزریق آمپول دگزامتازون بوده اند.
نحوه درمان:
طب سوزنی بدن و گوش با استفاده از لیزر به جای سوزن یا همان لیزرآکوپانکچر برای ایشان انجام شد. پس از دو جلسه درمان 70% بهبودی و با 12 جلسه بهبودی کامل حاصل گردید. این روش کاملا بدون درد و فاقد هر گونه عارضه جانبی است.
لیزرآکوپانکچر همه روزه در مطب طب سوزنی دکتر انصاری انجام می شود.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.