طب سوزنی و درمان های ویژه ما برای غلبه بر مشکلات تنفسی – قسمت دوم

طب سوزنی و درمان های ویژه ما برای غلبه بر مشکلات تنفسی – قسمت دوم

طب سوزنی و درمان های ویژه ما برای غلبه بر مشکلات تنفسی – قسمت دوم

ابتدا  طب سوزنی سرفه و آسم – قسمت اول   را مطالعه نمایید.

طب سوزنی

نقاط طب سوزنی در سرتاسر بدن محل تقاطع عروق خونی و نورون ها هستند. زمانی که این نقاط با استفاده از طب سوزنی فعال می شوند می توانند توانایی ذاتی بدن برای درمان خود را تقویت کنند. طب سوزنی باعث ایجاد سیگنالی می شود که شروع آن از پوست بوده و این سیگنال از طریق اعصاب و نخاع به مغز می رسد تا آن را از آنچه باید تغییر کند، آگاه سازد. چنین تحریکی، مکانیسم های درمانی متعددی را در سرتاسر سیستم عصبی و سیستم گردش خون فعال می کند که باعث کاهش التهاب غشاهای مخاطی لوله های تنفسی شده و در عین حال به تقویت سیستم ایمنی نیز کمک می کند. دانشگاه راجر طی مقاله ای، توانایی طب سوزنی در کاهش التهاب و بنابراین تسکین سرفه و آسم را تایید کرد.

 

طب گیاهی چینی

گیاهان چینی برای شرایط تنفسی به صورت فرمول های خاص که برای هر شخص متفاوت است، تجویز می شوند. بر اساس شرایط بیمار، گیاهان متعددی در یک نسخه برای بهبود اثرات درمان با عوارض جانبی بسیار اندک یا بدون عوارض جانبی پیشنهاد می شوند. برخی گیاهان ویژگی های ضدالتهابی دارند و برخی دیگر ضد عفونت هستند. با استفاده از ترکیبات ایده آل، گیاهان توانایی درمان موثر سیستم تنفس را خواهند داشت.

 

تغذیه درمانی و مشاوران تغذیه

هر بیمار، راهنمای تغذیه ای مربوط به خود را دریافت می کند، اما مشاوره تغذیه نیز بیمار را برای داشتن برنامه غذایی ویژه که التهاب و تولید موکوس را به طور ویژه ای کاهش می دهد راهنمایی می کند و با ایجاد وعده ها و میان وعده های خاص، عملکرد سیستم ایمنی را ارتقاء می دهد که برای هر بیمار به طور اختصاصی تدارک دیده می شود.

 

مکمل های تغذیه ای

مکمل های مختلفی وجود دارند که متخصصان ما آن ها را برای عملکرد سیستم تنفس و تقویت ایمنی توصیه می کنند. استفاده از راهنمایی های متخصص سلامت می تواند ریسک مربوط به انتخاب مکمل ها و استفاده از دوز نامناسب و بیش از حد آن ها را کاهش دهد. ویتامین C و D، قارچ های دارویی و روی (زینک) همگی می تواند برای بهبود شرایط سیستم ایمنی مفید باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.