عوارض نوشابه

عوارض نوشابه

عوارض نوشابه

نوشابه
نوشابه

نوشابه کولا خارج از بدن میتونه مفید باشه.
مثلا میتونه دوست خوبی برای ماشینتون باشه. یه تیکه فویل آلومینیومی رو مچاله کنید و تو نوشابه سیاه فرو کنید، بعدفویل رو روی زنگزدگی سپر ماشین بمالید تا از بین بره. یا برای یخزدایی شیشه جلوی ماشین ازش استفاده کنید. لکبدمنظره روغن ماشین روی موزائیک رو هم میتونید با یه قوطی کولا پاک کنید.

حالا که با نوشابه سراغ ماشین رفتید، بقیه بطری رو دور نریزید. برای اینکه چمنهای سرسبزتری داشته باشید ماهی یهبار روی چمن نوشابه بپاشید.

برای پاک کردن درز بین کاشیها از نوشابه سیاه استفاده کنید.

اگه از آخرین هنرنمایی آشپزیتون یه تابه سوخته به یادگار مونده، توش نوشابه بریزید و بذارید بجوشه و تکههایسوخته رو از تابه جدا کنه. از همین روش برای از بین بردن رسوب کتری و سماور هم میشه استفاده کرد.

دو لیتر نوشابه برای پاک کردن رسوب و زنگار یه استخر کافیه. بذارید نوشابه و آب یه روز تو استخر بمونه و از نتیجهلذت ببرید.

کولا لکه ماژیک رو به راحتی از روی فرش و دیوار پاک میکنه. بعد از لکهبری با نوشابه، با آب و صابون محل لکرو بشورید و خلاص!

یکی از مصیبتهای دنیا چسبیدن آدامس به لباس و بدتر از اون چسبینش به موی سره. اما نوشابه سیاه میتونه به راحتیاونو از هر سطحی جدا کنه.

یه کار دیگه که میتونید با نوشابه بکنید حالت دادن به موهای فر و مجعدتونه. اول موهاتون رو با نوشابه خیس کنید و بعداز چند دقیقه بشوریدش. اگه نمیخواهید رنگ موهاتون تیرهتر بشه از نوشابه رژیمی استفاده کنید.

خب! حالا خودتون قضاوت کنید. چیزی که میتونه از روغن موتور تا رسوب آهک رو از بین ببره، با دندون و معده ودستگاه گوارشتون چیکار میکنه؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.